Klantcase: MK Stalen Deuren
Stijging van 30% in organisch webverkeer en 35% in offerteaanvragen
Over MK Stalen Deuren
MK Stalen Deuren levert en produceert luxe, op maat gemaakte stalen binnendeuren voor particulieren en bedrijven. Vanuit hun bedrijfspand in Noordwijkerhout bedienen zij zowel klanten op de particuliere als de zakelijke markt.
De uitdaging
MK Stalen Deuren ontving voorafgaand aan de samenwerking al een aantal aanvragen uit bestaande marketingcampagnes en de website. Hoewel de aanvragen binnenkwamen, bleef echte groei achter en ontbrak het aan een uitgedacht plan. MK Stalen Deuren wilde niet afhankelijk zijn van losse campagnes, maar had behoefte aan een sterke strategie die echte groei kan realiseren. Hun doel: het vergroten van het bereik, het verbeteren van de online zichtbaarheid en zich onderscheiden als marktleider in hun segment.
De uitvoering
Samen hebben we een strategie uitgewerkt, die gericht is op het vergroten van de online zichtbaarheid, het doen toenemen van het aantal offerte aanvragen uit de socials en de website en het positioneren van MK Stalen Deuren als marktleider binnen hun segment. Dat ziet er als volgt uit:
Social Media Campagnes gericht op naamsbekendheid en het genereren van offerteaanvragen.
SEO traject voor betere vindbaarheid in Google en meer organisch verkeer naar de website.
Optimalisaties aan de website (CRO) ten behoeven van gebruiksgemak en het verbeteren van de conversie
Het resultaat
Sinds de start van de samenwerking is er een duidelijke groei zichtbaar in het aantal websitebezoekers en het aantal aanvragen.
stijging van 30% in organisch webverkeer uit de zoekmachines
stijging van 35% in de offerteaanvragen dankzij de geoptimaliseerde social media campagnes en verbeterde website.
Heldere processen en een consistente online uitstraling die past bij de kwaliteit van MK.
Benieuwd of wij dit soort resultaten ook voor jou kunnen realiseren? Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken!